Članek
Nad trgovino Hofer je popolnoma zgrožena, njen zapis obkroža Slovenijo
Na Facebook socialnem omrežju se je te dni razširil zapis, ki ga je na stran Hofer trgovine zapisala ena izmed zgroženih nakupovalk. Po dolgem času se je znova odpravila v trgovino Hofer, tam pa jo je zmotilo to, kar moti veliko večino nakupovalcev trgovine Hofer.
Preberite si njen zapis, ki ga objavljamo v celoti:
Kako sem se včeraj spomnila, zakaj ne maram Hoferja.
Deževalo je na poti domov, misli so bile že doma, pozabila v trgovini še tisto nekaj... ob cesti Hofer, pa naj bo tokrat... najdem, dodam še nekaj, za polno košarico... zlagam na tekoči trak in opazujem vse gostejšo temo zunaj... dober dan - dober dan... naenkrat snap, bum, bang, moje reči letijo na drugo stran traku, komaj jih lovim v vrečko, blagajnik nori s klikanjem, tlači vse na kup, z rokami in telesom zadržujem, da kaj ne pade na tla... plok zaslišim iz vrečke ...ne, saj ni nič počilo (doma ugotovim, da je!!)... gotovinakartica?...
Ne, vaši izdelki zagotovo niso nič boljši od drugih in če se že odločim, da bom svoj denar zapravila pri vas, želim, da s tistim, za kar bom plačala, vsaj pred mojimi očmi lepo delate. Hitrostno metanje izdelkov na blagajni je pokazatelj vašega odnosa ne le do blaga, ki ga prodajate, ampak predvsem do kupcev.
Tudi v 2018 ne bom hodila v Hofer, pa ne samo zaradi grdega metanja še ne kupljenih reči na blagajni in nepotrebne hitrosti, s katero so blagajniki primorani klikanja izdelkov.
Spoštovani slovenski potrošniki, na rodovitni zemlji nam namesto hrane rastejo Hoferji in druge tuje trgovine s tujo hrano, s prevzvišenim odnosom do vas in do zaposlenih. Denar, ki ga tam zapravite, poganja tuja gospodarstva. Z vsakim evrom, ki ga pustite pri njih, jim dajete moč nad nami.
Ne rabimo Hoferja na vsaki gmajni. Pravzaprav ga sploh ne rabimo.
Vir: Bojana Božič, Facebook.com
---
Številni so stopili na njeno stran, spet drugi pa tako ravnanje zaposlenih in vodilnih v trgovini Hofer vidijo kot pozitivno. Na katero stran sodite vi?
Preberite si njen zapis, ki ga objavljamo v celoti:
Kako sem se včeraj spomnila, zakaj ne maram Hoferja.
Deževalo je na poti domov, misli so bile že doma, pozabila v trgovini še tisto nekaj... ob cesti Hofer, pa naj bo tokrat... najdem, dodam še nekaj, za polno košarico... zlagam na tekoči trak in opazujem vse gostejšo temo zunaj... dober dan - dober dan... naenkrat snap, bum, bang, moje reči letijo na drugo stran traku, komaj jih lovim v vrečko, blagajnik nori s klikanjem, tlači vse na kup, z rokami in telesom zadržujem, da kaj ne pade na tla... plok zaslišim iz vrečke ...ne, saj ni nič počilo (doma ugotovim, da je!!)... gotovinakartica?...
Ne, vaši izdelki zagotovo niso nič boljši od drugih in če se že odločim, da bom svoj denar zapravila pri vas, želim, da s tistim, za kar bom plačala, vsaj pred mojimi očmi lepo delate. Hitrostno metanje izdelkov na blagajni je pokazatelj vašega odnosa ne le do blaga, ki ga prodajate, ampak predvsem do kupcev.
Tudi v 2018 ne bom hodila v Hofer, pa ne samo zaradi grdega metanja še ne kupljenih reči na blagajni in nepotrebne hitrosti, s katero so blagajniki primorani klikanja izdelkov.
Spoštovani slovenski potrošniki, na rodovitni zemlji nam namesto hrane rastejo Hoferji in druge tuje trgovine s tujo hrano, s prevzvišenim odnosom do vas in do zaposlenih. Denar, ki ga tam zapravite, poganja tuja gospodarstva. Z vsakim evrom, ki ga pustite pri njih, jim dajete moč nad nami.
Ne rabimo Hoferja na vsaki gmajni. Pravzaprav ga sploh ne rabimo.
Vir: Bojana Božič, Facebook.com
---
Številni so stopili na njeno stran, spet drugi pa tako ravnanje zaposlenih in vodilnih v trgovini Hofer vidijo kot pozitivno. Na katero stran sodite vi?
se mi še ni zgodilo,da bi izdelke kar metali po blagajni.Nasprotno celo pomagale so mi če nisem zmogla sama.Zato želim,da ste še naprej tako prijazne, nasmejane in ustrežljive prodajalke kot doslej.