Nad trgovino Hofer je popolnoma zgrožena, njen zapis obkroža Slovenijo

Na Facebook socialnem omrežju se je te dni razširil zapis, ki ga je na stran Hofer trgovine zapisala ena izmed zgroženih nakupovalk. Po dolgem času se je znova odpravila v trgovino Hofer, tam pa jo je zmotilo to, kar moti veliko večino nakupovalcev trgovine Hofer.

Preberite si njen zapis, ki ga objavljamo v celoti:




Kako sem se včeraj spomnila, zakaj ne maram Hoferja.

Deževalo je na poti domov, misli so bile že doma, pozabila v trgovini še tisto nekaj... ob cesti Hofer, pa naj bo tokrat... najdem, dodam še nekaj, za polno košarico... zlagam na tekoči trak in opazujem vse gostejšo temo zunaj... dober dan - dober dan... naenkrat snap, bum, bang, moje reči letijo na drugo stran traku, komaj jih lovim v vrečko, blagajnik nori s klikanjem, tlači vse na kup, z rokami in telesom zadržujem, da kaj ne pade na tla... plok zaslišim iz vrečke ...ne, saj ni nič počilo (doma ugotovim, da je!!)... gotovinakartica?...

Ne, vaši izdelki zagotovo niso nič boljši od drugih in če se že odločim, da bom svoj denar zapravila pri vas, želim, da s tistim, za kar bom plačala, vsaj pred mojimi očmi lepo delate. Hitrostno metanje izdelkov na blagajni je pokazatelj vašega odnosa ne le do blaga, ki ga prodajate, ampak predvsem do kupcev.

Tudi v 2018 ne bom hodila v Hofer, pa ne samo zaradi grdega metanja še ne kupljenih reči na blagajni in nepotrebne hitrosti, s katero so blagajniki primorani klikanja izdelkov.

Spoštovani slovenski potrošniki, na rodovitni zemlji nam namesto hrane rastejo Hoferji in druge tuje trgovine s tujo hrano, s prevzvišenim odnosom do vas in do zaposlenih. Denar, ki ga tam zapravite, poganja tuja gospodarstva. Z vsakim evrom, ki ga pustite pri njih, jim dajete moč nad nami.

Ne rabimo Hoferja na vsaki gmajni. Pravzaprav ga sploh ne rabimo.

Vir: Bojana Božič, Facebook.com
---

Številni so stopili na njeno stran, spet drugi pa tako ravnanje zaposlenih in vodilnih v trgovini Hofer vidijo kot pozitivno. Na katero stran sodite vi?
2
Aleš Dolinar
Pred 12 meseci
Fosili in lene gnilobe, ki niso sposobni dojeti zelo hitrega načina poslovanja Hoferja, kjer se roba ne zlaga pri blaganjni, ampak na za to namenjenih policah pred izhodom, naj se prosim lepo Hoferja izogibajo. Čè pa radi čakajo pol ure na blagajni in kupujejo drago robo, naj pa hodijo v Mercator ali Tuš.
2
Ljubica Svensek
Pred 12 meseci
Jaz osebno sem v trgovini Hofer na Pobrežju zelo zadovoljna.Deklice so zelo prijazne in ustrežljive in nikoli
se mi še ni zgodilo,da bi izdelke kar metali po blagajni.Nasprotno celo pomagale so mi če nisem zmogla sama.Zato želim,da ste še naprej tako prijazne, nasmejane in ustrežljive prodajalke kot doslej.
-1
Iva Krajnc
Pred 12 meseci
Ja tudi jaz se strinjam z vami, zato tudi jaz ne hodim v Hofer, prav nič mi ni všeč, pa fejst me moti to, da imajo suho mesnate izdelke kr zunaj na policah........
2
Bojan Ternar
Pred 12 meseci
Nimam nobene slabe izkušnje glede trgovcev v Hoferju. V vsakem primeru boljši odnos kor npr. V Mercatorju. Da ne gre v prispevku za plačano antireklamo?Katera večja trgovska firma pa je danes sploh še flovenska?
2
Marija Golob
Pred 12 meseci
Mogoče mi, ki živimo ob meji že od prej poznamo sistem nakupovanja v trgovini Hofer.Kaj to pomeni -da vzameš pred trgovino nakupovalni voziček in se odpraviš v trgovino po nakupih, ko prideš,do blagajne zložiš svoje stvari na trak in se lepo pomikaš do blagajne, ko prideš do konca lepo parkiraš svoj voziček na mesto,ki je za to namenjeno in pričneš zlagati nazaj v voziček, končaš, plačaš in se odmakneš, do police, kjer v miru pospraviš svoje stavari v nakupovalno vrečko.Med zlaganje pa še previriš izstavljen račun.To nakupovanje sploh ni stresno, prav lušno je.Zato dragi potrošniki in kupci v trgovini Hofer držite se pravila nakupovanja, pa ne boste slabe volje.Kaj pa mene moti v trgovini Hofer-da ljudje puščajo košarice na začetku traka, čeprav je lepo označeno,kje jih morajo odložit.Vsa pohvala trgovini Hofer Slovenj Gradec in Dravograd, kjer redno nakupujem.
0
Bojan Bizjak
Pred 12 meseci
žal trgovke niso krive so pod stalnim nadzorom poznam jih nekaj ki so doživele velik stres spominjam se da me je nekoč vprašala če imam drobiž podal sem ji denarnico z drobizem ker že bolj slabo vidim pa mi je rekla da je ona ne sme jemati
-1
Boris Polegeg
Pred 12 meseci
To so slovenci zapisleni v tujih trgovinah . Že pred leti sem v Sov. Konjicah v Hoferu fino iz protesta do trgovke pustil poln voziček pred blogajno in odšel v Merkator. Sedaj trenutno živim v tujini a trgovci v vseh trgovonah so korektni. Bojijo se pritožbe ker naslednji dan ne rabijo več v službo.
-2
Boris Polegeg
Pred 12 meseci
To so slovenci zapisleni v tujih trgovinah . Že pred leti sem v Sov. Konjicah v Hoferu fino iz protesta do trgovke pustil poln voziček pred blogajno in odšel v Merkator. Sedaj trenutno živim v tujini a trgovci v vseh trgovonah so korektni. Bojijo se pritožbe ker naslednji dan ne rabijo več v službo.
2
Fifi Garbo
Pred 12 meseci
Potem pa rajši zapravljajte v Tušu, ki izkorišča delavce z veliko začetnico. Malo razmisli pametna gospa, kaj pišeš, pa hodi v Tuš in podpiraj izkoriščevalce.
1
Slađan Dimitrov
Pred 12 meseci
Ne hodil bom v merkator.kjer je 300x dražji.ostal bom pri hoferju,lidlu in eurospinu.hvala.
3
Brane Kacjan
Pred 12 meseci
Zgrožena nakupovalka ovira promet na tekočem traku? Zgrožena, ker jo nihče ni naučil zlagati kupljeno robo od blagajniškega odlagališča v svoj voziček, ali košaro. Verjetno je najprej počasi zlagala robo v svoje vrečke. Ko je plačano, se iz vozička zlaga v svoje vrečke za domov na dolgem pultu, stran od blagajn. Zakaj? Zato da ne dela zastoje, ker so še drugi kupci z robo za njo. Zgrožena?? Ha, ha. Smotana!!
-1
Marcelo Malani
Pred 12 meseci
Če bi sami dobili tako plačo kot je dobijo pri njih bi hrano metali celo skozi okno.Hofer,Tuš,itd je isto sranje.Raje kupujte kar od kmetov in celo zdravje se bo vam povrnilo,cena pa je približno ista ker kupiš kar rabin in ne vsa vsrana navlake z nategom popustov in kratic ugodno.Kdaj bo vas srečala pamet ????
-2
Cvetka Hajnžič
Pred 12 meseci
Mene tudi zelo moti njihova brzina, zato zelo, zelo redko kupujem pri njih.
2
Katja Zadravc
Pred 12 meseci
skoraj vsak teden enkrat kupujem v hoferju - in takšnih dejanj od trgovk še nisem doživela ( kot opisuje nekdo zgoraj) - in ja to da se pove poš. štev. pa je že nekaj časa - in ja prav je tako - se mogoče vsaj po tem preverjajo če si lastnik kartice - ali mogoče kaj drugega - ne moti me.
2
Iztok Erjavec
Pred 12 meseci
Mene pa moti obsežno kramljanje starejših merkatorjevih trgovk z strankami, ko bi moral že zdavnaj z kupljeno malico čez kasso, časa za malico imam 30 min., pred blagajno pa stojiš10 min pa bognedaj da še gdo pika kartico uveljavlja...
-1
JeklenaPest
Pred 12 meseci
Tam kupujem samo kapučino Classic. Porabim pa eno veliko piksno na mesec. Če kupim dve naenkrat sem tam torej 6X letno...
-1
Mima Hvala
Pred 12 meseci
Jaz tudi ne maram to norijo.
5
Vida Klobucar
Pred 12 meseci
Mislim,da pa z antipropagando posamezniki vendarle pretiravate .Morda le enkrat na teden nakupujem v Hoferju v Slovenj Gradcu,pa moram pošteno reči,da nimam nobenih slabih izkušenj.Nasprotno!Odlikuje jih korektnost in prijaznost!Nikoli ne letijo stvari po tekočem traku!Da pa so ažurne,pa vsaka čast!!!!Mislim,da neprestano blatenje trgovk ne vodi k pozitivni kritiki.
1
Mario Kantolić
Pred 12 meseci
Se v celoti strinjam!!! Pa še to danes je blo potrebno tudi povedati svojo poštno št.
Najboljši posnetki tedna
Brezplačno se naroči na Klip novice tedna in prejmi top posnetke na email naslov.